| Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne |
| Av |
Innlegg |
Stone Ice kaptein på forumet.

Ble medlem: Mai 10, 2008 Innlegg: 3510
|
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Tir Feb 09, 2010 8:35 am Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
"Høyt henger de og sure er de" er et gammelt ordtak. Nå kan ikke akkurat dette sies om alle bananklasene jeg ser når jeg er ute og går. Høyt henger de ikke og sure er de heller ikke, men lang modningstid har de! Idag ble det tatt en slik bananklase fra et tre her jeg bor og den har hengt der siden jeg kom hit i slutten av august i fjor...
_________________ Pyton gis vekk til dyrevenner! Enkel i matveien men liker best gamle griser! |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Tir Feb 09, 2010 11:16 am Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
Motorsykler i alle fasonger og størrelser, i alle regnbuens farger og med forskjellige, hjemmelagede sidevogner finnes overalt på Filippinene. Kanskje er denne snart nyoppusset og fin igjen???
_________________ Pyton gis vekk til dyrevenner! Enkel i matveien men liker best gamle griser! |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Tir Feb 09, 2010 11:18 am Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
Jeg som er svært vant til regnbuer fra Bergen har inntil i går ikke sett noe slikt her. Men jaggu fikk jeg se en når jeg minst ventet det og borte var den like etterpå.....
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Tir Feb 09, 2010 11:20 am Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
Denne "kneleren" trives tydeligvis på vinduet mitt for der har han vært i ett døgn nå. Lurer på om det er samme 'krabat' som jeg tok bilder av tidligere...?
|
| Til Toppen |
|
 |
Changnoi Løpegutt for ice family.

Ble medlem: Sep 02, 2009 Innlegg: 7784 Bosted: Kr.sand
|
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Tor Feb 11, 2010 5:13 am Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
Onsdagene er som nevnt tidligere pokerkvelder her på Cordova. Spillet taes med skikkelig alvor og pengene hagler rundt ørene....ehhh....vel....den som sitter igjen som vinner etter en runde innkasserer den svimlende summen av 50 pesos fra de andre deltakerne, så i værste tilfelle kan man etter tre runder sitte igjen med et tap på nesten 20 NoK!!!
Bare se på smilet til han som vant første runde....og den andre som smiler er en svenske men han vant ikke 
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Tor Feb 11, 2010 5:16 am Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
Flere bilder...
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Tor Feb 11, 2010 11:57 am Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
Ellers, han karen her venter på en ny utfordring. Han vant forrige kamp, sa han til meg forrige gang jeg passerte han. Noen som kan ta med seg en ekte, norsk hane som setter på plass disse amatørene fra Filippinene?
|
| Til Toppen |
|
 |
kangaroo Velkommen som member of the ice family.

Ble medlem: Jan 12, 2009 Innlegg: 10001 Bosted: Langt W i hava....
|
|
| Til Toppen |
|
 |

|
|
| Til Toppen |
|
 |

|
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Tor Feb 11, 2010 4:12 pm Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
Så greit. Det er litt vanskeligere i los.
_________________ Definisjonen på kvalitet er når kunden kommer i retur, ikke varen. |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Postet: Man Feb 15, 2010 3:57 am Tittel: Re: Litt fra Phil-fareren |
|
Party er det støtt og stadig! Men for en gangs skyld var jeg ikke invitert!!!
Vel, sikkert like greit siden det var party for dem som går på skolen der sambo går. Tviler på om jeg hadde helt 'glidd' inn i miljøet deres....
|
| Til Toppen |
|
 |
|