Hovedmeny
 Hjem Fellesskap Medlemmer Forum
 Forum
 Søk Web
Annonser
Icecheersbar Chat

Undersøkelse
Når gjør kangaroo comeback på forumet

Resultat :: Avstemninger

Stemmer: 11
Kommentarer: 1
Dagens Kurs

Sjekk dagens kurs
Forum › Ice Cheers Bar › Hoteller/guesthouses › Overnatting sentralt i Hua Hin

Overnatting sentralt i Hua Hin
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Start Nytt Emne   Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum Hovedsiden -> Hoteller/guesthouses
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
Geiro
Site Admin
Site Admin

Ble medlem: Nov 01, 2007

InnleggPostet: Tir Mar 09, 2010 2:58 pm    Tittel: Re: Overnatting sentralt i Hua Hin Svar med Sitat

Finnes det bungalower i hua-hin, ser ut til at jeg å 3 kompiser drar dit på juni/juli en uke........

Trenger vell egentlig ikke å booke på forhånd eller... finnes ikke bungalower må man vell ta hotell eller annet krypinn, bør være i nærheten av strand....

Gull dekksgutt på forumet.

Ble medlem: Okt 11, 2007

InnleggPostet: Tir Mar 09, 2010 4:37 pm    Tittel: Re: Overnatting sentralt i Hua Hin Svar med Sitat

Appaen skrev:
Taxi -:Suvarnabhum BKK - Hua Hin for 2500 bath,- (BMW fra Hua Hin) - samme andre vei. Naboen min kjører taxi, en mail om ankomst tid, flight nr. og navn = så fiker vi det. - mailen kan også sendes til: fromalf @ gmail.com - (skriv gjerne norsk, kjæresten min) - ingen krangling om pris med gjerrige taxier i BKK...
WELCOME til Hua Hin....... (28 mai) nå reiser jeg hjem til Norge, tilbake i Hua Hin i oktober.
Jeg har leilighet i Hua Hin som kan leies mens jeg er hjemme i Norge - gangavstand til sentrum - SOI 66 - (via-a-vis wærstajonen) - 2 etager: 2 soverom - 2 bad - 3 aircond - 3 TV - liten veranda i andre etg, fin for en night cup .... baren kan tømmes om den blir fylt opp igjen !

betalte selv 1600 THB fra Hua Hin til Sukhumvit rd i dag.

Og bodde på Sukwilai til 600 THB pr, natt, men dårlige madrasser, sa i fra til betjeningen, ellers helt ok om man ikke må ha all mulig luksus. Kun 10 meter til Icecheeers bar

www.thereligionofpeace.com/
Til Toppen
andy
Site Admin
Site Admin

Ble medlem: Okt 05, 2007

InnleggPostet: Tir Mar 09, 2010 10:16 pm    Tittel: Re: Overnatting sentralt i Hua Hin Svar med Sitat

Geiro skrev:
Finnes det bungalower i hua-hin, ser ut til at jeg å 3 kompiser drar dit på juni/juli en uke........

Trenger vell egentlig ikke å booke på forhånd eller... finnes ikke bungalower må man vell ta hotell eller annet krypinn, bør være i nærheten av strand....
Kan ikke huske å ha sett så mange bungalower..Mulig det finnes noe i Khao Takiap. Er noe her : www.palapon.net/accommodation.php
Til Toppen
Appaen
Sølv dekksgutt på forumet.

Ble medlem: Okt 31, 2007

InnleggPostet: Ons Mar 10, 2010 2:04 am    Tittel: Re: Overnatting sentralt i Hua Hin Svar med Sitat

Jeg har nettopp hatt besøk av noen familie medlemmer, leiet et fint hus i SOI 102, - men noe langt fra stranda. (besto av 2 hus og fint basseng)
- men på vei til stranda Khao Takiap ligger et-par rimelige små-hotell.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Emne   Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum Hovedsiden -> Hoteller/guesthouses Alle klokkeslett er GMT
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Side 3 av 3

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke legge til filer i dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet

Design og hosting : GetOnline.no
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy