Hovedmeny
 Hjem Fellesskap Medlemmer Forum
 Forum
 Søk Web
Annonser
Icecheersbar Chat

Undersøkelse
Hvem lurte deg til og reise til Thailand første gang?

Resultat :: Avstemninger

Stemmer: 26
Kommentarer: 0
Dagens Kurs

Sjekk dagens kurs
Forum › Ice Cheers Bar › Innformasjon om Thailand › Audio / Hifi utstyr i Hua Hin.

Audio / Hifi utstyr i Hua Hin.
Start Nytt Emne   Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum Hovedsiden -> Innformasjon om Thailand
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
Stig
Sølv medlemsskap

Ble medlem: Sep 02, 2009

InnleggPostet: Søn Feb 07, 2010 9:27 am    Tittel: Audio / Hifi utstyr i Hua Hin. Svar med Sitat

Heisan,

Jeg har lyst til å skaffe meg litt bedre audio / hifi utstyr i leiligheten. Har vært å kikket på HomePro og Tesco Lotus, men det synes jeg er dårlige greier, samt de har masse merker jeg aldri har hørt om f.eks. AJ Forvirret

Er det noen som har tips om steder jeg kan finne slikt utstyr her i Hua Hin? Det må ikke være "High End" utstyr, men litt mer kjente kvalitetsvarer som vi er vant til hjemme fra Norge.

Alle tips mottas med glede Veldig Glad

Small minds discuss people.

Sist endret av Stig den Søn Feb 07, 2010 3:19 pm, endret 1 gang totalt
Til Toppen
Yngve
Site Admin
Site Admin

Ble medlem: Okt 03, 2007

InnleggPostet: Søn Feb 07, 2010 9:41 am    Tittel: Re: Audi / Hifi utstyr i Hua Hin. Svar med Sitat

Det ligger en butikk på venste side av hovedvegen retning syd rett før markedvillage, de har endel .
Det ligger og en butikk på høyre side retning Cha Am , før du kommer til Index
Index som ligger på vei mot Cha Am før flyplassen har endel og så er det en butikk ( heter banana mener jeg ) i 3. etg på markedvillage .
Til Toppen
Stone
Ice kaptein på forumet.

Ble medlem: Mai 10, 2008

InnleggPostet: Søn Feb 07, 2010 10:39 am    Tittel: Re: Audi / Hifi utstyr i Hua Hin. Svar med Sitat

Nå vet ikke jeg om det er i LOS som her på Filippinene. Her er det slik at kjente merker finnes. Selv har jeg kjøpt Pioner hi-fi og Panasonic TV. MEN, når det gjelder DVD-spillere, ta en titt om de har HDMI- kontakt. Jeg har enda ikke sett noen som har det her på Filippinene! Savner samme inngang på Pioneranlegget...

Sølv medlemsskap

InnleggPostet: Søn Feb 07, 2010 3:35 pm    Tittel: Re: Audio / Hifi utstyr i Hua Hin. Svar med Sitat

Da klarte jeg ikke vente mer!! Gikk for rådet til Yngve og sjekket ut Banana i 3 etasje i Market Village. Der var ingenting av interesse, men ved siden av var en "butikk" (utstillingslokale) for LG. Dette viste seg å være eid av Home Pro.

Fikk demonstrert noen anlegg der, og ble veldig imponert over det ene med tanke på lyden jeg fikk for veldig lavt beløp (synes jeg). 15.980 Baht for hele anlegget, og når jeg betalte så fikk jeg en DVD-spiller gratis i tillegg. Ukjent merke, men den kan jeg gi bort til noen Veldig Glad

Her er link til anlegget. I morgen blir det levert på døren og satt opp uten at jeg trenger å gjøre noe som helst Ler Ler Ler

LG HT904TA Home Theatre System

Ble ikke akkurat Pioneer, Denon, Yamaha, Sony etc, men positivt overasket over lyden av dette anlegget. Blir den første elektronikk gjenstanden fra LG jeg eier.

Small minds discuss people.
Til Toppen
Changnoi
Løpegutt for ice family.

InnleggPostet: Søn Feb 07, 2010 3:43 pm    Tittel: Re: Audio / Hifi utstyr i Hua Hin. Svar med Sitat

Dette så jo flott ut Stig. Det som også er flott at i Thailand så monterer de dette hjemme hos deg, det er jo helt fantastisk det liker jeg. Veldig Glad

Start Nytt Emne   Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum Hovedsiden -> Innformasjon om Thailand Alle klokkeslett er GMT
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke legge til filer i dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet

Design og hosting : GetOnline.no
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy